Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

God Jul Petra önskar Petra

Publicerad 2009-12-15 18:16:03 i Tänkvärt

Jag har fått en för tidig julklapp av mig själv. En ny och fin mobil :)
Nyss upptäckte jag att den är som ett Wii då man kan spela bowling på riktigt, med riktiga rörelser. Fett coolt.

Upptäckte också när jag var på Entré att det finns en jätte-Monki-butik där!
Tjejen som jobbar sa att de funnits i en månad. en månad! Har jag gått runt i fel sida av köpcentret? Inte konstigt att Entré inte har så mycket folk.. jag som går där i princip dagligen vet ju inte ens vilka butiker som finns!

Så nu kan jag nästan skippa stan helt och hållet efter jul, nu finns mina favvobutiker inom fem minuters cykelväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela