Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bakfull och seg, men bio ikväll!

Publicerad 2009-12-17 19:25:13 i Tänkvärt

Ja igår var det kul. Blev kanske lite väl mycket dricka.. men vad gör det? Man mår ju som man förtjänar idag.
Fast det börjar släppa.

Jag och P ska på bio ikväll och se Luftslottet som sprängdes. Jag hoppas att den är bra. Den är 2 timmar och 27 minuter lång och börjar klockan 21... så jag hoppas att jag kan hållla mig vaken ;)
Får köpa en stor popcorn.
Så är det ju superduper att vara student! Vi betalade bara 120 kr för två biljetter när en egentligen kostar 110! Snacka om kompispris. Äntligen har jag utnyttjat mitt csn-kort!

Har nu medan jag väntar (vi ska gå om en timme ungefär) suttit och läst massa konstiga bloggar. Kissie slutar aldrig att förvåna mig. Som nu är det mycket skriverier om att hon tar taxi överallt.. Men alltså, är det häftigt att åka taxi? Jag tycker nog egentligen att det är häftigare att åka tunnelbana eller cykel. För det är ju faktiskt miljövänligare.

Nej nu ska jag ta och slänga ihop nånting. Kanske en bit korv med ost?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela