Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Uppehåll i bloggen.

Publicerad 2009-08-01 09:53:48 i I mitt huvud just nu.

Nu var det så att jag fyllde år igår va ;)
Så jag har inte ritkigt haft tid eller lust att skriva.
De som ringde och de som träffade mig fick ju ta del av min dag ändå!

Ikväll blir det fest, jag har planerat en femkamp och hoppas och håller tummarna att det inte ska regna!!!

Gårdagen började med sång av Patrik och följdes av en alldeles underbar brunch som förtärdes ute i solen (fast sen blev det så varmt att jag var tvungen att gå ut)


Sen kom gästerna och vi mööös och jag fick massor av fina och behövliga presenter!


           

Och efter att alla gått och jag och Patrik haft lite fredagsmys så skulle vi ut och äta!
Vi tog tvärbanan till Gullmars för att sedan ta tunnelbanan till Skanstull och äta på La Cucaracha, som är en Tapas-restaurang som verkligen hade superdupermegagod mat!



Och efter att vi ätit klart så bestämde vi oss för att gå på biopremiären av "Sommaren med Göran".


Den var skitkul - så se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela