Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Pickinicki

Publicerad 2009-08-11 10:14:45 i I mitt huvud just nu.

Igår efter jobbet mötte Patrik upp mig och hade med sig en väska full av mat.
Vi gick ner till havet och satte oss på en solig klippa.
Han hade gjort "sub of the day" och mina var väldigt goda med mozarella och kyckling och tomat. Mums!
Till det serverades Åkessons hemtrampade rosévin och till efterrätt ballerinakex.
Mycket mysig kväll och ja naturskönt.
Ibland måste även jag vara en naturmänniska som går ut i skogen och ser vildråttor.

Idag är det hittills ganska lugnt på jobbet. Jag började dagen med att dricka lite te ute hos Balsam men R kom ganska snabbt och började hota om budget. Så jag blev skrämd och sprang in till min plats och tänkte: oh no, nu ska man bli ekonomitant också!
Men än så länge så har han varit upptagen i andra möten och jag har lyckats få ur honom att budgeten mest handlar om att fylla i olika excellark och inget räknande från min sida.
Så jag gick ut och fikade med de andra i en halvtimme och nu sitter jag här och håller på och raderar saker jag inte vill lämna efter mig samt fixar en mapp med viktiga dokument till sanna.

Ikväll blir det antagligen en sväng till min käre mormor för att dumpa en möbel som jag lånat. Hon är nog inte hemma, men det ska nog gå att fixa ändå. Hoppas jag.
Ska ta och ringa henne nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela