Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dumma CSN?

Publicerad 2009-08-12 08:39:15 i Tänkvärt

Jag blir galen.
Idag ser jag att jag har fått ett mail från csn som berättar att jag kan logga in på mina sidor och se om jag blivit beviljad studiemedel eller ej.
Men för att kunna logga in så måste jag använda mig av min e-legitimation.
Det kan jag bara göra hemifrån.
Så jag måste alltså vääänta till ikväll för att se.
Varför kan de inte skriva i mailet om man har blivit beviljad eller ej?
"Hej du har nu fått ett nytt meddelande på dina sidor" hade kunnat vara "hej logga in på dina sidor för att läsa mer om din beviljade ansökan".

Vad säger ni?

Kommentarer

Postat av: lattemorsa

Publicerad 2009-08-12 09:44:45

CSN, pust!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela