Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Back to normal

Publicerad 2009-08-10 09:14:06 i Tänkvärt

Nu så sitter jag här.
Min sista vecka på jobbet har just sparkats igång. Det känns oväntat bra.
Jag ler när jag säger det till mina fina kollegor som ääntligen kommit tillbaka från semestern.
Den här veckan kommer att gå i en susande fart tror jag. Jag jobbar ju min sista dag på torsdag. Så jag har en kort vecka framför mig.
Kanske kan man tycka att det ska kännas lite sorgligt. Men det känns inte så sorgligt att lämna stället. Jag känner att jag har gjort mitt bästa och att de flesta (för att inte skryta och skriva alla) har uppskattat mitt arbete här.
Det har spridits en slags harmoni över repan, på grund av både mig och Balsam.
Allt har flytit på bra.

Attans vad skönt det ska bli med semester. Jag ser vekligen fram emot att få kolla läget i semesterSverige.
Kanske är det bara vi ute på vägarna och så,men det är väl bra, allt blir billigare när det är mindre turister. Det vet alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela