Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

You can call me ms Påskhare.

Publicerad 2009-04-07 10:22:14 i I mitt huvud just nu.

Jag har hoppat runt (bokstavligt talat) på kontoret och delat ut godis från ett enormt påskägg.
Har nog aldrig tidigare känt mig så uppskattad bland kollegorna :)

Idag går det segt, jag bara väntar på att klockan ska bli 17 så att jag kan rusa till tåget och åka till centralen för att möta upp my baby darling.
Fast att det skulle kännas segt idag hade jag ju redan räknat ut igår. Och man får ju göra det bästa av situationen. Kanske ska ta mig an att städa någonstans. Kan bli ritkigt långdraget om jag sätter igång med tillexemel "skräpet" i kapprummet eller borta vid bakdörren.
Fast det är svårt att städa när man inte vet vad man får slänga och vad man måste spara.

Så bäst är väl om jag bara sitter här på min rumpi och proppar i mig godis ;)

På tal om godis så gick det otroligt bra att träna igår! Jag var till att börja med helt ensam på tjejgymmet och fick knäppa med fingrarna så att lampan tändes. Men sen kom det mer och mer folk och tillslut dök Kim upp :)
Jag tycker att det är kul att ha en träningskompis som håller koll på mig om jag går och tränar, för då kan jag inte låta bli att gå dit! Fast det har jag inte gjort hittills heller. Bara när det var APT. Den VL APT'n.

Äsch nog med text. Nu vill jag ut i solen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela