Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Stress stress

Publicerad 2009-04-17 10:39:04 i Tänkvärt

Jag trodde att jag hade tvättstuga mellan 8-10.
Min tvättid började klockan 9.00
SOm tur var kollade jag det redan igår, men det gav mig inte mer tid idag för det.
Nu sitter jag alltså och väntar på att tvätten ska torka så att jag kan packa ner det som jag vill ha med.
Jga är visserligen klar med nästan hela packningen, men det är fortfarande saker som jag vill ha med som inte var rena.

Annars så har jag städat badrummet, diskat och varit på ICA. Jonna det finns inte leverpastej på tub.
Köpte en tranbärsjuice eftersom att jag känt mig lite basisk i kroppen (hehe) och fy bubblan vad jag avskyr juice. Färskpressad apelsin går an och äppeljuice tycker jag om... men all annan sån där tjock juice (jag tänker på Brämhults)
Det tog mig en kvart att få i mig 250 ml. För den kostade 20 spänn så tro inte att jag häller ut den!

Så nu sitter jag här med hallon och tranbär och äppelkoncentrat i mig (samma juice) och mår inte alls sådär superduperbra som det står på flaskan. Istället känner jag ett lätt illamående.

Iallafall så ska jag gå till tåget om en timme. Och tvätten är klar om 20 min så ja jag är lite stressad som sagt.

Ska plocka undan disken nu så att jag kommer hem till ett fint hem igen när jag kommer tillbaka :)

So long!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-04-18 20:23:25

Det finns leverpastej på tub,i alla fall i linköping

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela