Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

DN-listan

Publicerad 2009-04-07 10:58:59 i Fakta

Jag blir hemskt bestört när jag inser att "Den så kallade DN-listan har gått som en löpeld genom blogg-Sverige, och jag ska väl inte vara sämre!" skrivs på Bobbans blogg. Hur har jag kunnat missa det?!?!?!

Favoritgata: 5th avenue
Favoritdrink: Appletini
Äter lyxmiddag på: Lyxrestaurang!
Bästa mikromaten: Keldas tomatsoppa.
Favoritförort: Bandhagen (tha hood)
Fikar gärna på: Jobbet
Bästa lunchställe: McDonald's.
Bästa konsertlokalen: I källaren hos mor.
Här bjuder jag pappa på middag:
Senaste Stockholmsupptäckt: Det finns enligt Helle vatten i Gamla Stan.
En bra gåbort-present: En personlig sak.
Läser just nu: "En doft av apelsin" av Joanne Harris
Favoritmärke: Skoavtryck
Favoritskor: Tygskor eller sommarskor
Motionerar: 3 gånger i veckan! Pepp pepp!
Mest överskattade affär: SOUK (jaa faktiskt, man går alltid dit och tror att man ska hitta något, men det gör man inte!)
Det dyraste jag köpt: Ja det var väl min utbildning i USA?
Favoritprodukt på Systemet: Har ingen favorit
Favoritprodukt på Apoteket: Den rosa ansiktsserien.
Lyssnar på: Musik.
Bästa förfestmusiken: Något svängit man kan sjunga med till.
Senast gnolade: Jag visslar med i musiken just nu!
Senast köpta skivan/-låten: Jag vann absolut music 59, så det räknas väl?
Mitt sämsta köp någonsin: Säkert något dyrt som jag sedan knappt använde.
Dansar helst till: Svängig musik man kan sjunga med till.
Senaste fyndet: Tre ljusstakar på myrorna för 80 kr!
Senaste secondhandfyndet: haha tre ljusstakar på myrorna.
Fulaste klädfärg: Rött är svårt på mig.
I DVD-spelaren/datorn: Jag har slutat ladda ner.
Användbar pryl: MasterCard
Mode jag aldrig vill se igen: Flower-power.
Värsta huvudbonaden: Tupé eller fult isatta extesions.
Bästa huvudbonaden: Snygg mössa på vintern
Favoritacessoar: Örhängen
Hejar på/håller på: Oss.
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela