Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Angånde åldrande

Publicerad 2009-04-08 16:02:29 i Tänkvärt

Jag och B satt och pratade om kändisar och botox och åldrande på lunchen.
Hon sa att Cameron Diaz faktiskt åldras och att alla andra verkar leva i en peter-pan-värld där botox gör jobbet!
Så jag var tvungen att kolla upp vad hon egentligen menade med att Cameron åldras, för jag har inte lagt märke till att hon ser sådär lastgammal ut. (det är ett ord som förekommer mycket idag märker jag)

Men jag googlade iaf bilder på Cameron från 2004 och från iår. Alltså för att ta reda på hur mycket "man" åldras på 5 år.
Hon är född 1972 vilket betyder att hon är eller fyller 37 år iår.

   

Hon ser ju faktiskt lite tantig ut i ansiktet, men på ett vackert tanigt sätt.
Om man istället då kollar på Jennifer Aniston som faktiskt Botoxat sig lite här och var så ser man att hon inte alls ser så himla värst åldrad ut. Men frågan är... vad är finast?

Bilderna nedan är också 2004/2009



Kommentarer

Postat av: SofiaJ

Publicerad 2009-04-10 01:08:00

hahah fyhelvete va kul! jag har aldrig hört ordet lastgammal förut, så nyss på face så ve den en som använt det ordet och jag bah, hmm vad är det där för konstigt ord som de använder. så läste jag det här efter. hah.. sjukt sammanträffande

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela