Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Min mage ...

Publicerad 2008-09-03 11:44:47 i Tänkvärt

Min mage mår nog inte bra.

Den kurrar förskräkligt högt. Så högt att hon på andra sidan väggen (alltså småväggar som går ca en meter över skrivborden) undrade om jag är hungrig.


Fyy. Undrar om jag börjar få magsår. Men det vore märkligt för jag är inte stressad alls.

På jobbet just nu håller jag på och styr och ställer. Bokar in möten som ska överlappa varandra under tre dagar så att inget krockar och att ingen tid går till spillo utan att ha något inbokat. Det är kul men klurigt.


Det som är tråkigt med att boka in resor och event och möten och sånt är att man själv inte får följa med sen!

Jag har även bokat in en heldags-kickoff typ för ca 14 av de anställda här och dom ska på konferens, boule och middag. Det är ju inte konstigt att man blir lite sugen på att följa med, även om jag inte är speciellt insatt i företaget.


Jag börjar bli mer och mer som Mags... tycker om att planera event. Men skillnaden är att hon också går på eventen hon planerar! (tänker på E-days)


Undrar om man kan plugga till event-planerare och sen såklart få gå på eventen och se så att alla har det bra under tiden... Jag ska kolla på det och hoppas på att det finns i Malmö :)
Annars håller jag mig t
Hungrig är jag också. Svinigt. Frukt finns det inte, bara päron och det har jag aldrig tyckt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela