Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

To spol or not to spol.

Publicerad 2008-09-23 12:57:37 i Tänkvärt

Jag har funderat länge och väl på det där med människor som inte spolar när dom har varit på toaletten.
Inte minst här på jobbet, här händer det var och varannan dag att jag kommer in till toan och så är det lite gult kiss där nere. Inget papper och ringen uppfälld = en kille.
Då tänker jag: varför? Är det jobbigt att trycka på spolknappen? Sparar dom på engergin?

När jag var hos Noah och hälsade på i Orange County så sa hans kompis Keso "When it's yellow, its mellow. When it's brown, flush it down."

Gäller den regeln i Sverige med?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-23 19:57:17

nej, det är bara äckligt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela