Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Miljö eller soul?

Publicerad 2008-09-24 10:32:36 i Tänkvärt

Hihi jag vet att jag inte ska säga nåt för det hade lika gärna kunnat vara jag.. men men. Jag kan inte låta bli att publicera det som sades igår på kalaset hos Helis.

Vi sitter och snackar om att Patrik kanske i själva verket är en låtsaspojkvän och inte Linus och så frågar nån när Patrik ska komma nästa gång varpå jag svarar att han ska komma till musikalen (sune) men att han förmodligen kommer några dagar tidigare eftrsom att han vill se Al Gore.

Helis: aah! Han är rättså bra!
Sofia: Va?
Helis: Ja, alltså han är soul-artist.
Jag har precis inte lyssnat så värst noga men när jag efter en snabb tiondel eller likannde hör vad hon egentligen har sagt och hör hur skrattbubblet börjar komma ut ur Sofia så börjar även jag apgarva.
Helis fattar ingenting och Sofia frågar om hon är allvarlig.

Efter mer skratt från oss och sura miner från Helis påstår hon att hon faktiskt menade Al Green och att det är ganska lätt att blanda ihop.

Haha. Jag antar att man skulle ha varit där...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela