Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kul grej

Publicerad 2008-09-22 10:22:25 i I mitt huvud just nu.

Som vanligt hittar jag roliga saker i Evelinas blogg:

Så här gör du:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Tisdag 28de oktober 2008,19.30
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Det blir lördagen, annars måste vi paya för menybiljetter.
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hälsa tillbaka.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Har du något middagstips?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Magisk upplevelse...
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Congrats!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag satt precis och tänkte på dig faktiskt :)
8. Vad vill du höra mest av allt?
Jag älskar dig min underbara tjej!
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Vet du några bra uteställen nära Globen?
10. Din romantiska replik?
Park höger rad 8 pl 192
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag e ute och på väg hem killen jag gillade var aspackad.


haha det mesta passar ju in på något märkligt sätt...

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-09-22 15:43:11

hehe nee jag vet mamma blev väldigt orolig, men hade en nykter kväll i lördags så nu är hon lugn igen :) om jag blir en stor och känd bloggare är det pga av dig Petra ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela