Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bloggstopp.

Publicerad 2008-09-08 09:28:01 i I mitt huvud just nu.

Bobby är ganska kul. Han skriver att jag ska bli hans bloggbekanta istället eftersom att jag inte bloggar på helgerna.
Kanske ska jag börja göra det, vi får se.

Helgen var bra. Med helg menar jag fredag och lördag. SÖndagen var INTE bra. Den var äcklig.
I fredags städade jag mitt rum och tvättade lite tvätt som legat och väntat på att få tvättas alldeles för länge.
Sen kollade jag på film med Adam och mamma och efter det gick jag och la mig.

På lördagen vaknade jag 8.45 av att Sofia ringde och jag fick panik och trodde att jag försovit mig till jobbet. Gick upp, duschade och åkte till Högdalen med mamma för att gå på systembolaget och inhandla kvällens dricka.

Sen möttes jag och Fisen hemma hos mig och vi spelade ohtello och åt mat. Sen skulle vi gå hem med Freja till Sofia och jag tog inga nycklar. När vi kom tillbaka så var mamma borta och dörren låst. Det regnade och vi stod där i kanske en halvtimme innan mamma kom tillbaka! Snacka om att bättra på förkylningen som börjat smyga sig på.

Sen var det äntligen kväll och AB kom och vi åt mat och kollade på fotbollen innan vi begav oss till Helis.
Väl där droppade först Emelia in och sen även Sofia.
Vi spelade "spoons" och drack en del (läs för mycket) vin.
Efter en stund så var vi så dansiga i kroppen att vi var tvugna att åka in till stan och dansa!
Vi åkte (jag och AB blev det bara) till Grodan, vi dansade med kryckmänniska, och ja drack vatten. Sen åkte vi hem och sov.
Haha. Vaknade och var inte alls bakfull konstigt nog, men efter en stund  så började jag må illa. AB skulle hem till Uppsala så hon sprang iväg och jag hamnade i min säng och blev liggandes där resten av dagen.
Sov och sov och sov.

Sen var det kväll och då var helgen över. Tragiskt.
Kollade på halva "Uptown Girls" som var en jäääättesöt film som gick på 5:an. Synd att jag missade början av filmen.

Nu är det äntligen måndag och jag ska aldrig mer dricka alkohol. Eller jo. Men inte så mycket.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-09-08 18:45:28

Så ni kom in på grodan då? trodde inte ni skulle det. Hade rätt kul och pratpetra på tunnelbanan....

Hade kul i lördags!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela