Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sovproblem

Publicerad 2008-10-14 09:21:49 i I mitt huvud just nu.

Jag har typ kommit in i en vääääldigt trött period. Jag tror att det är övergången mellan ljuset och mörkret.
Det hinner typ aldrig bli ljust ute nu för tiden. Och ni som känner mig vet att jag styrs av ljuset, både trött sett och humörmässigt.
Igår så somnade jag vid sju, sov  till nio, pratade lite med Patrik och gick och borstade tänderna och somnade om. Så sov jag hela natten och var likförbannat inte speciellt pigg i morse (kolsvart ute) och sov konstant från Gullmarsplan till Sundbyberg (obs jag var vaken när jag bytte tunnelbana).

Idag på lunchen ska jag gå ut, för idag är det någorlunda ljust ute (solen skiner faktiskt och det var inte speciellt kallt i morse) ska gå till Åhléns och se om det finns ljus där.
Jag frågade Jocke igår om jag får ha ljus på receptionsdisken och det får jag :)
Så om jag hittar några sånna billiga och fina ljus så ska jag köpa dom och så blir det lite mysigare på en gång!

Jag luktar illa, jag känner det. Jobbigt. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela