Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Röj upp!

Publicerad 2008-10-15 10:15:30 i I mitt huvud just nu.

Idag känns det som en röja-upp-dag.
Jag har fixat det som blivit liggande allt för länge på jobbet och dessutom städat mitt VD-skrivbord, dvs där jag sitter när jag inte sitter i repan. Det blev väldans stor skillnad och jag känner mig lite mera fri nu.
Funderar till och med på att sätta upp lite bilder på nära och kära, men då kanske jag slås av tanken att jag alltid kommer jobba under någon annan och så ska det ju inte vara. Man ska inte bli för fäst vid ett tillsvidarejobb.

Nu ska jag ta och fixa ytterligare lite. Jag hjälper min kompis på ekonomiavdelningen. Att avlasta och organisera är ganska kul faktiskt.

Hej hopp!

Imorgon kommer min snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela