Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

På vinden

Publicerad 2008-10-25 17:52:58 i Fakta

kan man hitta en hel del.
Jag var uppe tidigare idag och hittade alla mina flytta-hemifrån-grejer. Jag kommer bara behöva köpa möbler känns det som. Allt annat har jag. Massor av tallrikar och kaffekoppar och sånt. Men inga glas och inget köksbord.
Antagligen ska jag få en soffa + fotölj av snälla familjen ÅKesson.
Sen så ska jag kolla på blocket och myrorna (fast jag har något emot myrorna) för att få tag på resten.
Jag har gjort en liten budget:

Köksbord och 4 stolar : max 400 kr
Soffbord: max 200 kr
Tv-bänk max 200 kr
Bokhylla : max 200 kr

Totalt: 1000 kr.

Alla som har följande möbler att skänka kan skriva en kommentar så kan vi komma överens.

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-10-26 10:59:33

Jag hade en klausul i kontraktet där jag avsade mig besittningsrätten. Det var ett villkor från föreningen för att lägenheten skulle få hyras ut i andra hand. Tyvärr :/

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-27 10:00:09

Kolla efter IKEA soffor på blocket. Finns en hel del fynd där att göra. Finns många Tomelilla soffor alltid ute till typ 500kr å så..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela