Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

På tal om idol.

Publicerad 2008-10-02 11:31:21 i Tänkvärt

Jag läser aftonbladet och finner inte helt otippat en artikel om gårdagens utröstning av en idoldeltagare.
9 av 10 läsare kan inte fatta att Linda åkte ut och tycker att hon ska tillbaka!
Då är min fråga. Ringde dessa 9 av 10 läsare in och röstade på Linda?
Antagligen inte.
Jag tycker inte att Linda var sämst igår men jag röstade liksom inte heller, så jag får helt enkelt finna mig i att hon åkte ut. För jag deltog inte i röstningen. Det tror jag knappast att de där läsarna heller gjorde.
Faktum är att jag tycker att det är vansinnigt patetiskt att dom låter folk ringa och rösta i 1 timme och 45 minuter.
Om man vill rösta så röstar man väl på en gång? Och dessutom får jag aldrig se vem som åker ut eftersom att jag går och lägger mig innan det visas.
Jag tror att fler skulle bli engagerade i röstningen om man ´bara hade 10 minuter på sig och inte en halv kväll!
Då kanske Linda hade fått stanna.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-02 12:40:21

bra tänkt där kompis!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-02 13:57:46

där har du en poäng!

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-10-02 18:30:56

tycker också att det är patetiskt att de ska röstas i 1 timme och 45 min jag orkar aldrig kolla vem som åker ut.

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-10-02 22:31:38

Eftersom jag inte bara är smart utan även väldigt generös så ska jag nu dela med mig av min smarthet. Anledningen till att man kan rösta så djävulskt länge är att TV4 samt telebolaget som har hand om röstningen ska få så mycket klirr i kassan som möjligt. Så enkelt är det. Jag tycker däremot att det är sjukt att man kan börja rösta redan innan de har sjungit. Det är ju nästan fusk.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela