Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kommentar.

Publicerad 2008-10-02 09:02:02 i Tänkvärt

Haha fick en roliga kommentar på mitt "5-snabba" från igår. En tjej som undrar varför jag googlar så ofta på mig själv.

Hahah... ja det kan man fråga sig. Jag läste i nån bok (det kan ha varit "ett brev till min systers bröllop"  men det kan även ha varit en annan bok) och i den så googlade hon på sig själv varje dag.. så jag tyckte väl att det var en rolig grej och copycat'ade lite.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-10-03 17:17:05

det e från tal till min systers bröllopp...



hemsk bok, sjukt stressande får ju magsår bara jag tänker på de två dagar det tog att läsa den.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela