Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Klockan är 13.55

Publicerad 2008-10-30 13:58:41 i I mitt huvud just nu.

Och det är mörkt ute.

Ikväll ska jag packa, städa och sova tidigt.
Nu är det ju redan mörkt ute så det blir nog inte så svårt att somna... hehe. Inte för att jag brukar ha problem med det men ändå.

Aaa så ska jag göra en hemlig grej också.


By the way så har jag nu skrivit ut hela min resedagbok från USA-tiden! Jag satte ihop allt i 8pt och tog bort alla kommentarer och bilder. Så från 184 sidor bantade jag ner den till 32!
Så nu ska jag spara den så att mina barn kan få läsa den när dom blir äldre!
Jag ska lägga den i min hemliga låda som inte är så hemlig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela