Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jäkligt nöjd.

Publicerad 2008-10-27 10:09:38 i I mitt huvud just nu.

Jag har skrivit vår inbjudan (har dock ej skickats ut än) till julfesten som går av stapeln den 18 december.
vad tycker ni?

Torsdagen den 18 december är det dags för A****-L****s årliga Julfest!  (bild på en tomte)


Det kommer ingen tomte med julklappar i en säck den här gången, utan istället bjuds det in till stor fest på Schlagersalongen!

Redan klockan 16 i ljussalen börjar afterwork med mingel, och fortsätter sedan mot Wallmans Salonger med middag och show i ett juligt jingel!

Kvällen för alla som vill vara mé, håller på mellan 18.30 till 23!

För de som smakat eller avstått nubben, följer kanske givet lite dans på nattklubben?


OSA senast den 21 november, och tänk på att anmälan bindande är!


Varmt välkomna till en oförglömlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-10-27 10:41:14

Pia, sicken poet du är!

Jag skulle gärna flyga, om jag inte ogillade att flyga. Det blir dessutom dyrare. Med studentrabatten åker jag tur o retur med båten för endast 300 kronor serru.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela