Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Håkan

Publicerad 2008-10-29 08:38:38 i I mitt huvud just nu.

Åh vad fint det var!
Det var länge sedan jag såg Håkan på en inomhuskonsert och oj oj wow wow säger jag bara!
mmm va fint det var!
Och länge höll han på också.
Kom tillbaka och sjöng och pratade och bara fortsatte.
Det var magiskt.
Det finaste var när han sjöng "Det är så jag säger det", och den är ju min favvo-Håkan-låt så det var verkligen helt oslagbart.
Ja det var verkligen vackert.

Här är en artikel om konserten, fast när han var i Lund och jag kan inte annat än hålla med skribenten.
Det var helt jäkla otroligt bra!

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-10-29 12:45:24

Men Pia, vad är "Du är det finaste jag vet" för låt? Kan bara komma på att den frasen är med i "Det är så jag säger det". Help me!

Och yes, jag har fastnat i prefix-träsket :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-29 22:15:56

boring...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela