Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Det som krävs

Publicerad 2008-10-22 13:56:00 i I mitt huvud just nu.

På mitt jobb är det väldigt kallt.
Idag sitter jag med en filt lindad runt mig och så har jag vridit min dator så att jag har hamnat i solen. Självklart sitter jag även med en kopp kaffe.

I vanliga fall så är det inte sol och jag har inte alltid filten, då får man ha på sig jacka.
Det jag däremot alltid har är te kaffe eller ett glas med varmvatten att värma händerna på.
I receptionen är det lite varmare, där brukar jag tända värmeljus och ha på ett extra element.

Nu vet ni.

Grabbarna som kommer hit när vi klagar säger att det inte är något fel på värmen.
Det är 21 grader. Ändå sitter alla och huttrar. Det blåser nämligen kall luft från ventilationen. Det kan man tydligen inte fixa.
Så just nu njuter jag. Nu är det sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela