Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

"Den nya"

Publicerad 2008-10-03 15:53:00 i Tänkvärt

Jag kommer ihåg när jag var ny.
Vissa var typ rädda för att ge mig ansvar för saker som jag faktiskt var kapabel till att göra.
Dom ville helst att Amelie (som jag tagit över och som hade slutat) skulle lösa deras problem.
Det störde mig inte så värst mycket även om jag anser att förändringar kan vara bra, iallafall om det betyder att jag är "det nya".
Nu förtiden är det mig folk vänder sig till. Även om vi har en alldeles utmärkt backup i repan när jag är inne hos Robert och Balsam är borta på semester. Folk kan komma och fråga mig om saker som vår käre receptionist är utbildad att hjälpa till med!
Kom igen killar! (det är bara killar) Förändring förnöjer.

Detta formulerades mycket bättre i mitt huvud.

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-10-04 12:10:51

Visst låter det mesta oftast bättre i ens huvud? Gissel!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela