Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

28 oktober

Publicerad 2008-10-28 08:25:53 i

Dagens väder: Ljust.

Dagar kvar till Patrik: 3

Dagens hemsida: Rosa Bandet har ju alltid kampanj i oktober, men ikväll går galan av stapeln och då tycker jag att man kan skänka en extra slant till de som drabbats.

Gårdagens bästa händelse: Fika med Sara.

Dagens miljötips: Dra ur kontakter till saker du inte använder för tillfället. Visste du att: Bara det att stänga av teven genom att dra ut kontakten, istället för att klicka av den via fjärrkontrollen, gör så att du sparar upp till 100 kronor per år i elkostnader.  Vad jag tycker om detta: Det är smart! Jag drar sällan ur kontakter. Jag ska bli bättre på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela