Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

27 oktober

Publicerad 2008-10-27 08:59:57 i

Dagens väder: Soligt och ljust!.

Dagar kvar till Patrik: 4

Dagens hemsida: Blir den som jag börjat spendera mer och mer tid på de senaste dagarna.

Gårdagens bästa händelse: Hamburgaren på donken, ibland är mitt liv tragiskt.

Dagens miljötips: Släck lampan när du lämnar rummet. Visste du att: Om du lämnar rummet i mer än 15 sekunder så är det värt att slå av lampan, för då lönar det sig.  Vad jag tycker om detta: Jag är värdelös på att göra det, jag tycker om när det är ljust runt omkring mig. Men jag ska verkligen försöka bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela