Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tandis II Flyttpack

Publicerad 2008-11-12 08:27:05 i I mitt huvud just nu.

Igår var jag som bekant hos tandläkaren.
Jag lagade två hål och blev därmed bedövad i både uppe och nere på vänster sida.
Jag kunde inte prata och jag kunde inte äta. Jag kunde knappt vara vanlig.
Så jag gick upp på vinden när jag kom hem. Hittade såklart mer. Men mina tallrikar (12 stycken svartvita med kungar och politiker på) är fortfarande spårlöst borta, trots att jag hittade en ny kartong med porslin. Undrar var dom kan vara.
Nu ser iallafall mitt rum ut som en tipp. Allt är i kartonger eller papperspåsar och jag har inte börjat med att packa ner sånt som jag har i mitt rum dagligen utan allt som står där nu kommer antingen från IKEA eller vinden. Hua mig vad jag kommer ha mycket att packa upp sen. Skoj!
Efter jobbet idag ska jag hämta nycklarna och sen har jag fri tillgång till lägenheten! Tänk om man skulle köra en runda dit redan ikväll med grejer. Underlätta lite inför fredag/ lördag.
Aaa vi får se. Jag håller på och tvättar alla mina kläder också. Man vet aldrig hur lätt eller svårt det är att få tvättstugetid.
Jag har aldrig behövt boka tvättstuga innan liksom så jag vet inte. I usa var det dropp in och det gillade jag.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-11-12 16:12:32

För att det är höst kanske, men alla är ju inte depp, du är ju motsatsen till det.....:-)

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-11-12 22:49:59

Det är jobbigt att packa ihop allt men det kommer bli roligt sen när du får packa upp allt i din nya lägenhet!



Kanske blir löst det där med mitt boende problem om ett par dagar =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela