Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Plast

Publicerad 2008-11-26 15:40:59 i I mitt huvud just nu.

Fasen vad tiden går långsamt!
Jag orkar inte jobba mer idag, jag vill bara hem till min kille!
Ikväll kommer min lillibror också!! Weiiihaaa! Hihihi!
Kanske spelar vi mitt nya roliga spel? Adam kommer nog att bli sur om han förlorar, då kan han få ta två steg och vi andra ett, så blir det lite mer jämt kanske.
Vi får se.
Undrar om man kan ha musarm i vänster även om man musar med höger?
Jag kanske borde boka ett doktor-besök. Jag har en del jag skulle behöva kolla upp.

1. Armen, ont på utsidan av vänsterarmen
2. Nacken, har ont i den varje dag i princip.
3. Bölden som kommer och går och kliar så fruktansvärt mycket.
4. Min trötthet.

Fast jag pallar inte att ta ledigt för att kolla upp detta, undrar om man kan få en läkartid där i slutet av december när jag ändå ska vara ledig?
Undrar vilken vårdcentral jag ska vända mig till nu.. går jag fortfarande i Högdalen eller ska jag till en i Årsta?
Hmmm det kanske jag bör ta reda på först!

Kommentarer

Postat av: Theresia

Publicerad 2008-11-26 16:43:34

Oj, ja det är det! Jag har haft mina funderingar då de vill att jag ska fixa deras databas och andra outvecklande grejer. Tack! Då vet jag! Hur tyckte du det var annars då?

/Theresia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela