Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

My place

Publicerad 2008-11-17 10:11:22 i I mitt huvud just nu.

Nu har jag alltså flyttat in. I min egen lilla (ganska stora) lägenhet.
Flytten gick bra och jag har nu kört skåpbil för fösta gången i mitt liv. Wow.
Inflyttningen firades givetvis med skumpa och Fisen som gjorde mig den stora äran att slipppa dricka ensam spenderade även natten där med mig (obs inte på något som helst porrigt vis).
Hennes man hade nämligen somnat och Fisen själv hade inga nycklar så jag var nöjd och hon var nöjd.
Så nu har jag i och med att jag blåste upp en luftmadrass faktiskt en ganska behaglig soffa!
Bilder kommer så fort jag har fått igång internet hemma.
Jag diskade i ca 4 timmar eftersom att jag har så sjukt mycket porslin, men nu är nästan allt uppackat! Det ända jag saknar är en bokhylla (som min mormor har en till övers) en micro (samma där) soffa med soffbord (kommer jag att få straxi av Patriks vänliga familj) och ett tv-bord (även det tror jag att jag kan finna hos min mormor).
Mitt databord (det stora) visade sig inte alls vara i garaget som vi trodde utan uppe på vinden, så det har jag inte heller lyckats få i ordning än. Men men man behöver inte stressa.
Har en sån sjukt bra konst-idé som jag ska genomföra så fort jag får tillfälle. Det krävs bara att mina vänner kommer och posar lite först.
Hihi.
Inflyttningsfest blir förmodligen på lördag. Så spara datumet ett tag till....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela