Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Min min min!

Publicerad 2008-11-13 10:08:05 i I mitt huvud just nu.

Igår var jag och hämtade nycklarna!
Vi var givetvis uppe i lägenheten och kollade lite (och jag passade på att lämna en icapåse med bland annat toapapper och diskmedel).
Innan Jan och Nina kom så stod jag och såg upp på min lägenhet, målaren höll på att måla om i köket och när vi kom upp så visade det sig att den andra målaren höll på i sovrummet. Så idag skulle dom bli klara vilket betyder att det kommer vara precis nymålat och fräscht när jag bär in mina grejer imorgon och på lördag.
Jag fick även se mina källarförråd och tvättstugan och så fick jag en sån där som man ska använda för att boka tid i tvättis. Det ska jag göra på en gång eftersom att det finns torktumlare så jag tänkte tvätta mina lakan och handdukar där så slipper jag göra det hemma innan jag flyttar och därmed slipper jag väntan på att det ska torka!
Jag ska börja planera för min inflyttningsfest också.
Redan nu kan jag säga att det kommer vara en BYOB-fest eftersom att jag har väldigt lite pengar nu när jag har behövt köpa så mycket nytt! Jag kommer förmodligen inte heller bjuda på någon annan mat än snacks så förbered er på det.
Aaa det kommer bli så kul!
Å så kommer Patrik sen också. Kanske redan på tisdag. Tänk vilken lycka!
På måndag är det en väldigt speciell dag. Jag hoppas att han (du) kommer redan då.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-11-13 23:43:06

härligt =D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela