Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

I'm back

Publicerad 2008-11-10 09:35:31 i I mitt huvud just nu.

Jag hade egentligen tänkt att skriva om min underbara semesterveckan men sen kom jag på att man inte måste dela med sig av varenda dag av sitt liv. Så jag struntar i det och sammanfattar det med att jag har haft det skitbra och att jag vill vara med min Patrik jämt från och med nu!

Idag är jag tillbaka på jobbet och jag hade fått 23 nya mail som hade med jobbet att göra. Nu har jag kollat igenom dom och fått undan lite annat som låg på hög och väntade.
Det känns bra att vara tillbaka men jag saknar Pata.

Jag hade hemskt svårt att sova i natt eftersom att jag hela tiden vaknade och trodde att jag hade försovit mig.
Klockan 04.42 var jag så svettig att jag trodde att jag skulle kräkas, så jag gick upp men det kom inget som tur var. Somnade om och sov sedan lika dåligt fram tills att klockan ringde klockan 6.
Mådde fortfarande illa när jag duschade och kunde inte äta frukost. Låg ner i sängen och tryckte i mig mackan och sen fick jag bråttom iväg.
Men nu sitter jag som sagt här och snart är det lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela