Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tjink-Pörtie.

Publicerad 2008-05-12 21:30:51 i I mitt huvud just nu.

Jag är lite ur form. Först så skrek jag på Helis i telefon för att jag är hemskt trött på hennes negativa inställning till vissa saker. Sen sa jag nåt fel eller nåt till Patrik så då blev han också sur på mig tror jag.
Men jag jobbar på att försöka bli av med min negativa energi som jag utstrålar just för tillfället.
Till att börja med så ska jag gå och lägga mig tidigt ikväll så att jag kan gå upp relativt tidigt imorgon. För imorgon ska jag tvätta och fixa och städa lite. Måste fixa iordning tills på onsdag : )

Jag kan knappt berga mig.. jag vill att det ska vara onsdag idag. Jag vet att det bara gått en vecka (och tre dagar) sen vi sågs men jag är så van vid att ha honom med mig överallt.
Det som känns jobbigt redan nu är att han kommer att åka hem sen... därför jobbar jag på att den kommande veckan ska bli alldeles superbra!
Egentligen ville jag kolla på "Sanningens ögonblick" nu men jag vet inte om det går att göra det på kanal 5's hemsida för den är överbelastad. Mycket märkligt vad många männiksor det måste vara som är inne där nu. Undrar om alla vill se samma som jag. Antagligen inte.

Mamma sitter och kollar på Cashmere Mafia (stavning?) och det är ganska underhållande.. dom är så sarkastiska hela tiden.

Jag luktar illa. Var väl nervössvettig innan men jag luktar inte svett, mer kiss och jag har inte kissat på mig.
Usch sånt ska man kanske hålla för sig själv... sina kroppsodörer menar jag.

Hoppas att det blir varmt igen imorgon, idag var det ju bara sol och svinkallt. Om det blir varmt i morgon ska jag ligga på tomten och sola och fixa en grej. Efter att jag har tvättat och städat.

Jag känner för att måla i min målarbok men jag har fortfarande inte tagit mig tid till att köpa tuschpennor. Kanske ännu en grej jag kan göra imorgon. Kanske ta en cykelpromenad till Högdalen eller en gåpromenad.

Jaa vi får se. Det är så avkopplande att måla i målarboken. Jag sa att det var min hobby idag när dom frågade mig om vad jag tycker om att göra på fritiden på anställningsintervjun.
Men det är ju så.
Måste även köpa benlotion. Mina ben är heeelt söndertorra.

Nej nu räcker det!!!

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-05-13 13:09:18

Oj,
lite väl mkt info kanske? Haha. Fatttar tror jag, nästan. Vad kul att det
bara är en dag kvar.
Hälsa Patrik från mig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela