Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Springa omkring.

Publicerad 2008-05-13 15:01:10 i I mitt huvud just nu.

Idag är det ju inte sol nånstans!
Alla mina planer gick i krasch när jag vaknade och insåg att det var molnigt ute. Så jag somnade om.
Jag tänker inte säga hur länge, men alldeles på tok för länge i vissas ögon. Dock inte i mina eftersom att jag känner mig hemskt utvilad idag :)

Så idag har jag iaf. städat lite och håller på och tvättar just nu. Jag har nästan glömt bort hur jobbigt det är att inte ha nån torktumlare. Nu måste man liksom HÄNGA upp tvätten och vänta till NÄSTA dag för att kunna använda kläderna..!

På fredag var det egentligen tänkt att vi skulle ut och käka på restaurang och fira att Fisen har fyllt år, men det är inställt nu på grund av att D ska jobba och Fisen själv har bestämt sig för att åka till Östersund för att lämna en bil.
Så nu får man helt enkelt smida nya planer för fredagen.

Imorgon kommer Patrik, men han landar inte förens 22.40 så jag kommer gå runt hela dagen och vara som ett barn dagen innan julafton. Ska köra dit men jag är lite osäker på hur jag ska hitta bland parkeringarna. Men det ska nog gå alldeles utmärkt! På hemvägen kommer vi att ha en GPS.. haha jag vet hur det har gått med sån innan..!

I morse när Adam satt och kollade på tv var jag sådär halv-vaken som man kan vara ibland. Jag minns att jag sa nåt till honom men jag vet inte vad. Sen trodde jag att mamma sagt till mig att hämta Adam idag men det hade hon tydligen sagt till Perre. När min väckarklocka ringde kommer jag ihåg att jag sa rakt ut till den "Du pratar ju genom mig".
Märkligt.

Idag är jag sams med dom två som jag gjorde mig "osams" med igår. Jag vet vad det jag inte visste igår handlade om och jag och Helis har löst oss.

Det är jobbigt att jag inte orkar ta mig ut härifrån lägenheten om jag inte har någon att träffa. Jag drar mig för att göra saker ensam, som att gå till Högdalen och köpa tuschpennor. Jag har tänkt vänta på att min lillebror ska komma hem, men nu har det visat sig att han och mamma ska åka och göra pass.
Så jag kanske ska ta mig i kragen och gå dit själv, men det känns så långt.
Kanske kan ringa Helis och höra om hon vill ta en paus från sitt pluggande. Antagligen inte.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-05-13 15:10:05

Så du har hamptonssyndrom, att inte kunna göra något själv. Bara ta tag i det, kom igen. Köp tuschpennor! Haha, jag låter som en dålig reklam. Spana gärna lägenheter åt mig, alltid välkommet. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela