Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

I väntan.

Publicerad 2008-05-08 19:25:08 i I mitt huvud just nu.


Jag sitter och väntar på att han ska äta!
Jag har till och med fixat webcam så att jag kan få sitta och titta på mig själv när vi pratar.. hehe. För hur många tittar egentligen på den andra när man kan kolla på sig själv?

Iaf så blev min dag idag helt misslyckad. Jag känner mig socialt missanpassad.
Jag har vant mig vid att alltid ha nån att vara med, liksom om Mags eller Patrik skulle vara bort så kunde jag bara gå upp en trappa eller två och leka med nån annan.

Här har mina vänner vasitt liv! En pluggar, en annan pluggar också och en tredje pluggar i Uppsala. Den fjärde skolkar men orkar ändå inte ses! Har min komma-hem-status redan försvunnit eller kräver jag för mycket?
Ja man kan fråga sig det.

Pratade iaf med min grandma idag och hon sa att jag kan flytta in på nästa söndag vilket jag tyckte lät helt suveränt.

Det blev vare sig fika med Sara och Nanor eftersom att jag sov när Sara ringde och jag kunde inte ringa upp, Ikea missade jag bussen till så det blir imorgon.
Har egentligen inte gjort nånting idag. Bara städat lite och kollat på tv och typ käkat lite. Men knappt det.
Ibland känns det som att man kastar bort sina lediga dagar. Förhoppningsvis har jag inte så många kvar utan jag får ett jobb och kan börja tänka i rätt banor igen. Jag måste köpa nytt! Allt :)
Jag har sett kanske jordens finaste klänning på TopShop som jag vill ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela