Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Svenskbesok.

Publicerad 2008-03-05 16:41:40 i I mitt huvud just nu.

Lisa var just har. Det var trevligt, jag fick ventilera lite tankar om grejer jag tankt pa.
Vi snackade en ganska bra stund tills det var dags for henne att dra vidare till Maggan, fast Maggan ar sjuk idag sa hon skulle till Therese istallet.
Det roliga i det ar att hon skrivit ut vagbsekrivning franm Patrik --> mig --> maggan --> Therese.
Sa hon skulle vara tvungen att aka forbi maggans stalle anda.
Haha det ar en san grej jag skulle kunna gora ocksa!

Nu ska jag valja mat. Dom skammer bort mig har. Mandags och idag och sakert pa fredag igen. Men klaga ska man inte.
Idag ar det jattefint vader ute och jag har lust att ga ut en svang, men nar dom bjuder pa mat kanns det dumt att ga ivag med den.

Kommentarer

Postat av: emelia

Publicerad 2008-03-05 17:33:57

Trevligt med besök. Jag undrar när hon ska komma till mig.
Lyxigt att få mat, skulle jag med vilja. fast jag ska ju äta min goda lasagne så jag är nöjd :-) Och så ska jag ju träffa Pam på Fuddruckers senare;-) Alltid lika trevligt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela