Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sista for idag, jag lovar :)

Publicerad 2008-03-03 22:25:45 i I mitt huvud just nu.

VAD GÖR DU JUST NU: Sitter och vantar pa att klockan ska bli tio i fem sa att jag kan aka hem.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Det tycker jag inte, men jag vet att en viss annan tycker att jag kan vara det ; )
ÄR DU BLYG: Inte det minsta. Eller kanske minsta lilla om jag ska gora nagot jag inte vagar, som att ringa ett telefonsamtal pa ett annat sprak an svenskan.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 7.45 (dvs. 10 min senare an jag skulle)
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Oj oj, det minns jag inte ens. Jag mar hellre illa an kraks.
VARFÖR HÅNGLAR MAN: For att det ar underbart!
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Knocking on heavens door for att den spelades pa kontoret.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Inte just nu, men jag ar fodd och uppvuxen i Stockholm, var fina hufvudstad.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Japp.
KYSS PÅ FÖRSTA DEJTEN:  Varfor inte? Man maste ju provkora bilen innan man koper den. Right?
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Bajs, djur, har och jell-o-shots.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET:  Fran Helis och det stod att jag skulle ringa typ.
VEM RINGDE DIG SENAST: Patrik men jag missade det. Innan det en med konstigt nummer sa jag svarade inte.
LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Oh ja, om man gor det pa ratt satt sa. Smicker vill jag ha!
HUR SVARAR DU I TELEFONEN: Petra!
VAD HAR DU FÖR INTRESSE: Sanna hara grejer och malarbocker. Nordigt va? Sa bara alskar jag att lasa. Jag forvandlas nar jag har en bra bok. Jag blir nordarnas nord fast att jag egentligen ar coolingarnas cooling.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Jag ska fortsatta med det jag inte kommer att avsluta idag for att det ar sa fruktansvart trakigt. Jag typ varstadar databasen pa jobbet.
HAR DU PENGAR PÅ MOBILEN: Oftast. Just nu, JA.
HAR DU FINT HÅR: Mycket! Det har fatt en valdans glans pa senare aret. Tror att det ar luften i Amerikat som gor det :)
VAD HAR DU ÄTIT IDAG:  Grot till frulle och sen bestallde vi take-out for att det var sa soligt. Sa da tog jag en italian salami-macka. Serverades med chips som jag inte at av. Jag ska ju bli smal igen.
TV-SPEL: Alskar Metal Slug 3 som jag och Helis ager pa!!!
VAD SKA DU GÖRA NU: Dagdromma i 25 minuter for att sedan ga hem till min fina kille och min vackra roomie.
Jag ska ata potatis ikv'll.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-03 22:40:40

Haha, sa jag att du börjar bli lite som Ellen? Vilken underdrift;-)

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-03-04 16:34:36

Åh, en list-frände! Jag är också helt stört förtjust i att skriva listor. Vad synd att du hittade dom här först, för då är jag ju jättenördig om jag kopierar dom och sätter in dom i min blogg också. Hepp hepp!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela