Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mandag igen!

Publicerad 2008-03-17 18:30:55 i I mitt huvud just nu.

Jaha sa var det mandag igen.
Nar jag kom in sa fungerade inte min dator och jag satte igang med att sortera i arkiveringsskapet. Ganska rogivande men jag fick massa papercuts vilket jag avskyr for jag far rysningar i hela kroppen av sant. Men sen kom Mike in vid halv tolv och fixade sa att jag kunde sitta vid en annan dator, sa nu har jag inte huvudet mot fonstet outan ljuset kommer fran sidan istallet och det gor att jag slipper kisa sa idag kommer jag nog inte att ha ont i huvudet alls.

Fast sen har vi min ovan Pollen. Han/hon svavar runt i luften som aldrig forr och jag bara nyser och nyser och det ar inte kul, fast kul anda for att jag nyser sa manga ganer pa rad liksom om ni fattar.

Ska hoppa av bussen en station tidigare an vanligt och kopa allergitabletter. Jag ska ut och springa sen innan middagen och jag har insett att jag har andningssvarigheter for att pollen irriterar mig och jag vill inte ha astma sa jag ska kaka tabletter.

Nyss besatllde vi lunch, jag fick en sallad fast att jag sa att jag inte ville ha. Men jag at den anda, man kan ju inte vara otrevlig. FAst jag fattar inte varfor dom bestallde en om jag sa att jag inte ville ha en.

Nu ska jag jobba, forsta gangen for idag... pa riktigt iaf. Jag har ju bara lallat. Men nu.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-17 19:14:07

Ljuset är viktigt för att motarbeta huvudvärk, hoppas det hjälper att du sitter på en ny plats! Finns det påskmust på IKEA, tror du? Då måste jag dit på torsdag och köpa. Jag älskar must.

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-17 20:11:27

Ja, Ikea efter skolan på torsdag(om jag inte ska fixa håret då). That's a deal.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela