Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kul kul kul :)

Publicerad 2008-03-03 15:58:00 i Fakta

Senaste
1. Kompisar du träffade: Maggan
2. Personen du pratatade med: Bree
3. Du fick SMS av: Helis
4. Du kramade: Patrik

Idag
5. Kläder:  Jobbklader: Vit skjorta, svarta byxor (dom jag kopte for $4.17) guldskor, gron vaska och blatt skarp i midjan.
6. Bättre än igår: Vet inte an, dagen har precis borjat.
7. Är det: Mandag
8. Planer: Jobba tills jag slutar och sen ata potatis!
9. Händer imorgon: Jobba som vanligt.

Favorit
10. Nummer: 7
11. Färg: Bla
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? Jag saknar alla mina kompisar och min familj pa hemmaplan.
14. Humör för tillfället? Glad.

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? Blev lattad av att det var en tavla som ramlat ner och inte en mordare som smallt i en dorr.
16. Vad åt du sist? Frukost bestaende av grot.
18. Tror du på distansförållanden? Japp.
19. Vem tänker du på just nu? Min kooompis Helis och lite pa Annbritt.
20. Tror du att personen tänker på dig med? Ja det tror jag.
21. Vart reste du sist? New York
22. Vad gjorde du igår kväll? Kollade pa en bajslaskig skrackfilm sa att jag var skitradd nar jag vaknade i natt och trodde att en mordare smallt i en dorr.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Ja det tror jag.
24. Ler du ofta? Valdigt ofta.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Karlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja det ar klart.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min och Patriks.
28. Vilken färg har din tröja? Vit! Jag sa ju det innan.

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Tar tararna nagonsin slut?
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. Gråter du när du skadar dig? Inte ofta, men om det gor ruskigt ont sa ja.

Lycka
32. Är du en glad person? Ja det tycker jag.
34. Önskar du att du var lyckligare? Ibland kanske, fast jag ar mycket lycklig.
35. Är lycka överskattat? Verkligen inte.
36. Kan musik göra dig glad? Ja.

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja : )
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja!
39. Har du en flick/pojkvän? Ja!
40. Är du nöjd med det? Ja!

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Ingen!
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Ja.
43. Är du en mobbare? Nej, jag ar en snall manniska som tycker om dom flesta, men jag kan vara riktigt elak om man sager sa.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Nej det hander inte ofta, men dom andra borjar grata nar jag ar arg.
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-03 16:08:54

Du börjar ju nästan bli som Ellen med dina listor och frågor och svar.
Fast det är ju kul att läsa så varför inte? :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela