Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jag har en ny hobby.

Publicerad 2008-03-03 22:15:27 i Allmänt

Senaste impulsköp: Mjolk! Bara for att kolla om killen hade tagit for mycket betalt av Maggan.
Bästa promenad: New Port Beach strandpromenad.
Favoritdryck: Sprite
Favoritgata: Den dar vagen upp fran slussen nar man har gronan pa vanster sida.
Bästa förfestmusiken: Linda Bengtzing!
Reser helst till: Varma lander!
En bra gå bort-present: Nagot som far mottagaren att skratta.
Favoritlyxartikel: Lat mig aterkomma.
Älsklingsljud: Skratt.
Senaste upptäckt i Stockholm: Att jag saknar staden fruktansvart nar jag inte ar dar!
Favoritgalleri: Gallerian : )
Tidning jag gillar: Cosmopolitan ar min bibel.
Favvosajt: facebook!
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma.
Favoritförort: Bandhagen!!!
Fikar gärna: Helst inte alls, jag ar riktigt dalig pa det. Jag vet aldrig vad man ska prata om, sa jag foredrar att ga ut och ta en ol!
Favoritbutik: Butiker med fina klader, jag gillar tex H&M for att dom har ratt priser. Fast nar man bott har i USA ett tag sa inser jag att markesklader ar mycket battre... tragiskt men sant.
Bästa lunchställe: Cosi!
Favoritfärg: Bla
Favoritmärke: DKNY tror jag.
Favoritdjur: Jens
Världens bästa nu levande regissör: Vet ej.
Stjärna jag vill träffa: Bridget Jones (alltsa hon, inte Renee)
Favvoskor: Mina nya fina Guess.
Motionerar: Alldeles for sallan.
Mest överskattade affär: Forever 21!!!! HAHAHHAHA.
Mode jag aldrig vill se igen: Allt har sin charm. Men manchester da.
Favoritprodukt på Systembolaget: Absolut. I olika smaker.
Bästa fyllekäket: McDonald's! Forever and ever.
Dansar helst till: Musik
Senast gnolade: Askungen-laten som dom sjunger pa julafton ni vet.
Senaste fyndet: Svarta byxor for $4.17.
Bästa romanen: Bridget Jones dagbok
Bästa diktsamlingen: Petras egna.
Favoritprodukt på Apoteket: ACO ansiktskram (den rosa serien, mitt ansikte vagrar acceptera nagon annan!)
Fulaste färgen på kläder: Egentligen ingen, men folk som inte kan matcha borde skjutas.
I min iPod: Jack Johnsons nya skiva och alltid, alltid Håkan.
Beställer i baren: Appletini!
Användbar pryl: Datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela