Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Inget alls.

Publicerad 2008-03-19 15:24:57 i I mitt huvud just nu.

Jag kom for en timme sen. Har inte gjort nagot jobb alls. Jag har suttit och last om Hakan Hellstrom pa aftonbladet.se, jag langtar tills min skiva kommer :)
Nyss sa mailade jag Greta och undrade varfor hon svarar pa mailet sa att alla ser... jag ar trott pa att ha massa nya mail och alla ar fran henne... hon har inte svarat.
Nu funkar B's dator, kanske far jag nagot att gora nu.... hoppas det.

JAg har trottnat pa att tjata om att fa grejer, jag har sagt det forr och jag sager det igen: Om man har interns/praktikanter sa far man FAN se till att ha saker till dom att gora ocksa!!
Jag ar trott pa att bara surfa, att fa latta grejer. Jag vill ha en utmaning! (fast da menar jag inte en telefonutmaning. Dom klarar jag mig utan...)

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2008-03-19 15:50:48

stackare som inte far bagra uppgifter, vi ska intervjua dem och darfor lasa deras cvn! Lite konstigt men sa ar det. Jag ar ocksa trott pa Gretas mejl! Hoppas en utmaning kommer snart!

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-19 15:57:27

Jag är trött på att googla!!! Iaf om konstorganisationer i danmark det är tråkigt. Hoppas du får en utmaning snart...

Postat av: Eve

Publicerad 2008-03-21 14:56:45

KRAVER EN UPPDATERING

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela