Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

hehheehe...

Publicerad 2008-03-12 19:42:27 i I mitt huvud just nu.

namn: Petra Filippa Pires
födelsedag:
31 juli
hemstad: Stockholm
ögonfärg: blå
hårfärg: ljubrunt
längd: 158
höger eller vänsterhänt: höger
civilstatus: sambo
stjärntecken: Lejon
är dina föräldrar skilda: Ja
skor idag: svarta ballerinas
svagheter: Gor dumma saker pa fyllan.
mål för året: träna mer, skaffa lagenhet och ett jobb
det första när du vaknar: vad ar klockan?
 
ANTAL
som du kysst:
Haha, jag har tappat rakningen.
syskon: 4
piercingar: En i naveln och tre i oronen
tatueringar: 1

FRAMTIDEN
namn på barn:
Vet inte
vill vara när du blir gammal: Lycklig
drömjobbet: Nagot lyxigt, kul och spannande

FAVORIT
mat:
snabbmakaroner med kottbullar
sport: fotboll
djur: kattunge
låt: chariot
nummer: 6
tuggummi: extra
helgdag: fredag
årstid: sommar
tandkräms-smak: vanlig
radiostation: NRJ

HAR DU
någonsin varit kär:
JA!
blivit dissad: nej
rymt hemifrån: nej
föreställt dig ditt ragg naken: Alltid :)
sovit utomhus: ja
gråtit i skolan: ja till en film
spytt i skolan: nej
velat bli modell: nar jag var liten kanske
gjort något dumt som du skrattar åt idag: haha ja
sett en död människa: tva
ätit sushi: Ja. Mumsfillibabba.
retats: Det ar jag bra pa.

THIS OR THAT
cider/öl:
Ol
pepsi/cola: Cola
mc.donald's/burger king: McDonald's
kärlek/sex: kärlek
choklad/vanilj: choklad
jordgubb/blåbär: jordgubb
kött/veg: kött
tv/film: Hmm, blandat
gitarr/trummor: gitarr att lyssna pa, trummor att spela
adidas/nike: nike
kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt
kakor/paj: kakor
ztv/the voice: ztv
blind/döv: Vill inte!!!

KAN DU
gå ner i splitt:
NEJ.
skriva med höger och vänster: ja.
vissla: jag ar mycket bra pa det ja.
blåsa en bubbla: saklart
ha dina ögon i kors: haha ja
nudda näsan med tungan: nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade:
Amanda, vi krockade
du pratade med: Bree
du msn:ade med: Mickan i morse
du kramade: Patrik
du skällde på: Patrik

SENAST DU
skrattade:
nyss
grät: nagra veckor sen
såg en film: igar
tugga tuggummi: i forregar
drog ett skämt: igar
sjöng en sång: nyss

VAD ÄR DET
utanför ditt fönster:
en solig park
du har du på dig: jobbklader
vad är det på din musmatta: lila

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora:
nej
ljugit om din ålder: ja
bråkat utan anledning: ja

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol:
ja for mycket
rökt: nej
shoppat:  kanske
skejtat: nej
bakat: nej
solat: ja

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2008-03-12 21:10:11

Sv: Gud vad roligt:D! Jag funderar på och flytta dit i i några år när jag är lite äldre vill säga:P

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-12 22:13:02

Du och dina fyll i!
Men spännande med kändismötet.
See ya!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela