Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Det iiiilar i tårna!!!

Publicerad 2008-03-25 14:02:38 i Fakta

Jag har som jag skrev igår tagit ledigt idag. Jag klarar inte av att bara stirra rakt fram och inte ha något att göra, då är jag hellre hemma och städar!
Har även bett om att få ledigt på onsdag och fredag så jag hoppas på ett positivt svar där. MEN det är inte därför det ilar i mina tår! Nej. Idag fick jag ett mail där det står att Håkans nya skiva har skickats till mig!!!! Så jag antar att den kommer om en vecka eftersom att posten är ganska långsam.. men ändå. Den är på väg :)

Nu ska jag tillbaka till min varma sköna säng och sova lite till.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-03-25 16:50:47

japp vi missade den med 5 min !

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-25 17:54:16

Fy, vad härligt att vara ledig!
Gå på musum är ju gratis här. Library of congress var faktiskt kul att ha besökt. Men annars vet jag inte om du vill ha lite mer okulturella saker, då är det mer klurigt ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela