Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dalig dag, bra dag.

Publicerad 2008-03-21 15:21:53 i I mitt huvud just nu.

Igar var en hemskt dalig dag.
Morgonen var fin for vi sparade pa vattnet, men sen gick det bara utfor. Jag glomde forst och framst att ta allergimedicin. Eftersom att vi blev lite sena bestamde vi oss for att ata frulle pa Dunkin' Donuts, val dar har dom inget av det jag vill ata! Sa jag ater knappt nagon frukost alls.
Efter skolan ska vi till IKEA och i vanliga fall aker jag och Patrik till den i College Park, fast den har gangen ville jag se en annan och darfor akte vi till "Emelias" i Woodbridge.
Dar serverade dom kottbullarna med potatismos eller pommes. Jag ville ha kokt potatis och fick da noja mig med en som var blandad med sparris och annat sant som jag inte gillar.
Iaf sa koper jag ett hemligt paskagg till Patrik som han genomskadar men han har glomt det nu.. hehe.
Vi gar pa Wal*Mart ocksa, jag har bara varit dar en gang tidigare sa det var en upplevelse i sig. Jag hittade en perfekt handbagage-vaska for $18.90 och ska kopa den + tandkram. Nar jag ska betala fungerar inte mitt kort. Jag gar for att ta ut pengar men det funkar inte det heller. Jag har tydligen inga pengar pa det. JAg blev hemskt upprord for att jag var saker pa att jag hade pengar. Emelia erbjod sig att betala men jag tackade nej, nu angrar jag mig.
Val hemma surfar jag in pa Nordeas hemsida och mycket riktigt har jag 0,95 kr kvar pa kontot. Bra dar Petra. Jag hade glomt bort vissa inkop. Jag tycker alltid att det ar lika pinsamt att inte ha pengar nar man ska betala.
Var och sprang uppe i gymmet sen for det blaste sa fruktansvart kallt ute, men battre med gym-spring an inget spring alls.
Pa kvallen kom Evelina och Sara forbi en snabbis och det var kul, egentligen sa dom inget speciellt, men dom gjorde mig glada. Inte for att jag var ledsen, men dom liskom lyste upp tillvaron :)
Oj shit pommes frites!! Bree svimmade nyss.
Hon fick ett samtal, svarade och typ la sig ner over sitt skrivbord. JAg trodde att hon skrattade for hon sa "mum?" och sen en dunk och efter ett tag hade hon legat stilla for lange sa jag ropade "Bree?" sa vaknade hon och sa att hon maste ha svimmat. Sa jag som ar van vid mina egna sma anfall (utan svim) fixade vatten, fick henne att lagga sig ner med benen upp pa en pall och gav henne en bit choklad. Nu mar hon bra och sitter upp igen. Det var liksom inte laskigt, men jag vet ju egentligen inte vad man ska gora i sanna situationer. Jag handlade efter ren instinkt. Kanske ar hon gravid? Det kan jag val inte fraga? Hmm.
Iaf. innan detta sa var det en fin dag. Eller det ar det fortfarande, men detta skakade om lite fast att det blev bra, men ja ni fattar.
Annbritt ar hemma i Haninge sa jag kan aaantligen prata med henne i telefon utan att vara pengar tar slut!! Jaa. Jag ska ringa ikvall eller i morgon. Pratade med Sofia pa msn igar och hon sa att en kille som jag dejtade i 8an hade tappat fattningen nar han fick hora att jag har kille, han hade neligt sofia sagt "va, va, va?" och sedan kollat upp Patrik pa facebook. Vad trodde han? Att jag fortfarande var intresserad? haha. Patetisk manniska men man far ju kanna sig eftertraktad iallafall.
Det ar sool ute och jag och Patrik ska ut och klubba ikvall :) Jiiihaa! Nagon som vill folja med? Lite mindre alkohol och liiite mera dans!

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-21 15:45:10

Ja, Ikea var lite besviksamt utan potatis eller julmust.
Jag hittade en hel del sedan när jag gick inne på potomac mills, så när har jag slut på pengar. Kom inte hem förrän halv nio. Vilken tid ska vi ha påsklunchen imorgon? Brandy och hennes kompis kommer kanske också. Men vad ska vi egentligen äta? haha, blev lite långt det här ;-)

Postat av: Eve

Publicerad 2008-03-21 16:23:13

ett nytt inlagg =)Petra raddaren i noden ! (syftar pa det Bree) maste saga att jag bli sugen pa att hanga med ut men inga pengar forran sondag men kanske nasta helg! Glad Pask

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-03-21 17:30:11

haha visste att det var nagot jag glomde, men jo det ar samma han har sagt det dar med knappen till Jessica ocksa! haha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela