Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Under min lunch...

Publicerad 2008-06-10 12:57:53 i I mitt huvud just nu.

Har jag gjort följande:

Ätit korvstroganoff med ris och ketchup.
Suttit i en väldigt bekväm massagestol i 15 minuter
Pratat med min mormor och berättat att jag tänker flytta från hennes lägenhet.
Pratat med Patrik.
Ätit en kiwi.
Ätit en nektarin.

Nu ska jag sätta igång och arbeta igen : )

Jag har haft mycket roliga (kofidensiella) arbetsuppgifter idag!
Jag har även blivit tilldelad en backup-uppgift som jag kan göra när det är lite lugnare och mindre att göra. Ganska skönt att känna att jag har sånt med.

Nu är lunchen slut. Tänk så mycket trevligt man kan hinna med på en timme!

Emmis var är du??!! Jag börjar bli orolig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela