Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Trött

Publicerad 2008-06-12 09:49:50 i I mitt huvud just nu.

Jag är riktigt trött nu.
Jag måste typ skriva en todo-lista för vad jag ska göra hemma.
Det är ganska mycket.. måste städa och packa och sånt. Helst ska allt vara klart ikväll.. men när jag kommer hem om kvällarna så är det så skönt att bara sätta sig i soffan och kolla på tv och prata med Patrik.
Men idag måste jag ta tag i det.

Jag sitter i repan idag med. Balsam som sitter här i vanliga fall på tisdagar och torsdagar är sjuk så jag fick lov att rycka in! Såklart. Men det gör inget för Robert ska ändå sitta i möte hela dagen.¨

Nej jag ska nog börja fila på listan istället för att skriva här.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela