Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sömnproblem.

Publicerad 2008-06-02 13:23:26 i I mitt huvud just nu.

Jag sov hemskt dåligt inatt och det har bidragit med effekten "väldigt trött".
Visst är det spännande att vara på ett nytt ställe såklart men det händer inte överdrivet mycket. Har äntligen lyckats lösa ett problem som uppstod i morse. Fast nu måste jag vänta på att kvinnan jag pratade med ringer tillbaka för hon gav mig ett telefonnummer som saknade en siffra.

Lunchen var inge god. Jag var inte alls hungrig eller så var jag vrålhungrig men utan aptit.
Tror att även det är en bieffekt av mitt vakna-var-10:e-minut-hela-natten.

Ibland vaknade jag av att jag trodde att jag hade inbrott och ibland av att det spökade... och ibland bara för att inse att klockan inte var 6 än och att jag kunde sova en liten stund till.

Dom som jobbar här är väldigt trevliga och hjälpsamma men det känns ändå lite sådär halvjobbbigt att välja var man ska sitta i lunchmatsalen. Jag brukar sätta mig vid bordet där det sitter flest, men dom babblar oftast mest om deras barn och hur dom klipper gräset så det känns inte som att jag har så mycket att tillföra.

Just nu sitter jag mest, det ringer nån lite då och då, men annars är det inte så  mycket att göra.

Jag längtar tills på torsdag såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela