Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Skollad.

Publicerad 2008-06-27 11:10:51 i I mitt huvud just nu.

Jag skollade tungan på min varma choklad.
Jag frös så otroligt mycket här inne så att jag var tvungen att ta något varmt, och med tanke på hur snabbt kaffe rinner igenom mig så var inte det någor alternativ.
Dessvärre har varm choklad tydligen en varmare värme än kaffet för jag brände hela tungan och nu är den sådär skollad och sårig ni vet.... jobbigt jobbigt.
Och jag är kissnödig likförbannat!

Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2008-06-28 16:09:29

Ska inte söta Petra Pires vara i usa? Men vafan lika sexig som alltid :)



//Peter

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-06-28 18:12:52

What is wrong with the world!? (dåligt vänner citat)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela