Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Räknat.

Publicerad 2008-06-16 15:30:09 i I mitt huvud just nu.

Jag satt just och kollade på min fusklapp på hur många av namnen som jag inte vet vilka dom är än. Jag kom fram till tre. Två av dom är på semester och den tredje är långtidssjukskriven. Så jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv! Det är ju trots allt 45 anställda och 6 av dom är kvinnor. 8 med mig och Balsam. Men vi räknas inte på samma vis.

Jag har inte fått ett enda samtal på ca två timmar så nu tänker jag (bara därför så ringde det nu, haha) gå till köket och utöva kökskonst!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela