Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Produktivitet.

Publicerad 2008-06-11 10:16:34 i I mitt huvud just nu.

Jag har verkligen kommit in i jobbet här ute i repan!
Idag har det varit full rulle sen start och jag trivs med det! Att få saker undanstökade och avklarade. Jag gillar att kunna stryka saker från min lista!
¨
Nu ska jag ta det stora steget bort från repan och in i printerrummet. Eftersom att jag känner att jag har ganska bra koll på vilka som är var idag (halva kontoret sitter i möte) så känns det som att jag kommer kunna hantera den bärbara telefonen faktiskt.

Japp. Dags att städa upp lite!


Ps. Emmis är upphittad.

Kommentarer

Postat av: s

Publicerad 2008-06-11 10:33:33

hej..gå gärna in och svar på frågan i min blogg :) ha en trevlig dag :)



http://kittygitty.blogg.se/2008/june/peace-and-love-2008.html

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-06-11 13:04:06

Skönt att du hittat mig ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela